Jak zvolit toho správného přepravce

zrovna pro Vaši zásilku?

 

Detaily přepravních podmínek:

 

OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ - ZÁSILKOVNA : 

motto: když si pro balíček dojdete, výrazně ušetříte náklady za dopravu

dopravce Zásilkovna doručuje balíčky po celé ČR  i na SLOVENSKU, do Rakouska i Německé spolkové republiky i Polska a to tak, že po svozu od nás umožňuje adresátovi balík vyzvednout v některém ze svých výdejních míst.

Zde adresát zaplatí celkovou cenu a balík je jeho. Je možné i platit předem z účtu. V tom případě je poplatek za dopravu o 17 Kč nižší.

Zásilkovna posílá balíky i na Slovensko.

Zásilky na Slovensko a do další ciziny se nedají platit dobírkou na místě, ale musí být zaplaceny předem na Slovenský účet, který každý zákazník obdrží po potvrzení objednávky a skladovosti. Po zaplacení ( zaslání potvrzení o platbě) je zboží okamžitě expedováno.

 Každého příjemce kontakuje operátor společnosti telefonicky  a emailem.

REKLAMAČNÍ ASISTENT ZÁSILKOVNA- Výměna nevyhovujícího zboží:

Pokud nám potřebujete poslat zpět nějaké zboží, které se Vám nehodí a chcete ho vrátit či vyměnit, můžete je zabalit a zanést na libovolnou pobočku ZASILKOVNA, kde službě nahlásíte KOD: 96576013
A oni nám balík doručí. Poplatek za vrácení zboží je 70,-Kč, při výměně, kdy od nás dostanete nové zboží, je to 100,-Kč.
Tato částka bude odečtena/přičtena k celkové ceně vraceného/měněného zboží. Pokud potřebujete zboží pouze vyměnit, prosím vložte 100,-Kč do balíku.


DPD, GLS

 velké a objemné či těžké zásilky posíláme i touto společností . Dopravce Vás kontaktuje a informuje Vás o datu , době a ceně dobírky předem. Domluvit můžete i druhou návštěvu řidiče, pokud Vás při první nezastihne.

Výměna zboží :

Pokud Vám budeme měnit zboží za jiné, prosím kontaktujte nás před odesláním zpět.

Prosíme Vás, abyste zboží, které posíláte zpět na naši adresu,  řádně a důkladně očistili, aby bylo bez chlupů a jiných nečistot a aby i přiložené obaly a visačky byly kompletní.

Poškozené zboží výměnou nepřijímáme a pokud není v reklamaci, výměnu neumožníme.

Výměnu můžete uplatnit do 14 dní od zakoupení včetně a v této lhůtě musí být odeslané k nám. Zboží ale nesmí nést jakékoli stopy používání.

Pokud tak nebudete moci lhůtě vyhovět, prosím zavolejte nám či napište, písemně dohodneme posunutí termínu.

Zboží ale nesmí nést známky používání. Lze je tedy pouze vyzkoušet a pokud nesedí či nevyhovuje, ihned je odložit..

Pro vracení zboží můžete použít Reklamačního asistenta Zásilkovny viz výše.

Při výměně nevyhovujícího zboží musíme nejprve obdržet nevyhovující položky a následně odesíláme nové. 

 

OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ - DOG SHOP DOGMANS LIBEREC

Své zboží si můžete vyzkoušet a zakoupit také přímo v našem kamenném obchodě v Liberci na adrese: Dogmans, Ruprechticka 55(areál TATRA), 46001, naproti firmy Osapo.

Parkování u chodníku nebo ve dvoře.

Dobu pro návštěvu s Vám rádi dohodneme, běžně je

 

otevírací doba:

po-čt:   10-17,00

pá:    ZAVŘENO