Jak zvolit toho správného přepravce

zrovna pro Vaši zásilku?

 

Detaily přepravních podmínek:

 

OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ - ZÁSILKOVNA : od 2500,-kč GRATIS  (platí pro zásilky do 5kg)

motto: když si pro balíček dojdete, výrazně ušetříte náklady za dopravu

od června 2012 jsme připravili nového přepravce zásilek.

 

dopravce Zásilkovna doručuje balíčky po celé ČR  i na SLOVENSKU, do Rakouska i Německé spolkové republiky i Polska a to tak, že po svozu od nás umožňuje adresátovi balík vyzvednout v některém ze svých výdejních míst.

Zde adresát zaplatí celkovou cenu a balík je jeho. Je možné i platit předem z účtu. V tom případě je poplatek za dopravu o 10 kč nižší.

Zásilkovna posílá balíky i na Slovensko.

Zásilky na Slovensko a do další ciziny se nedají platit dobírkou na místě, ale musí být zaplaceny předem na Slovenský účet, který každý zákazník obdrží po potvrzení objednávky a skladovosti. Po zaplacení ( zaslání potvrzení o platbě) je zboží okamžitě expedováno.

 

Každého příjemce kontakuje operátor společnosti telefonicky  a emailem a dohodne optimální způsob přebrání.

 

Je možné i domluvit změnu doručovací adresy.

Možná výdejní místa tzv. Z-poity najdete na
 
 http://www.zasilkovna.cz/kde-nas-najdete
 

REKLAMAČNÍ ASISTENT ZÁSILKOVNA- Výměna nevyhovujícího zboží:

Přepravní společnost Zásilkovna můžete využít i při posílání- Vracení nevyhovujících zásilek zpět k nám tzv.REKLAMAČNÍ ASISTENT
-Pro tento případ nás prosím požádejte o objednání svozu. Dostanete od nás potom email s kodem -štítkem na balík, který jen vytisknete a nelepíte na balík. Ten poté prosím odneste na libovolnou pobočku - sběrné místo Zásilkovny.
Cena za výměnu je individuální, účtujeme pouze náklady při výměně velikostí za druhé zaslání- 60kč.
 
Při výměně nevyhovujícího zboží musíme nejprve obdržet nevyhovující položky a následně odesíláme nové. 

 

 

Geis- General Parcel

 velké a objemné či těžké zásilky posíláme i touto společností . Dopravcce Vás kontaktuje a informuje Vás o datu , době a ceně dobírky předem. Domluvit můžete i druhou návštěvu řidiče, pokud Vás při první nezastihne.

Výměna zboží :

Pokud Vám budeme měnit zboží za jiné, prosím kontektujte nás před odesláním zpět.

Prosíme Vás, abyste zboží, které posíláte zpět na naši adresu,  řádně a důkladně očistili, aby bylo bez chlupů a jiných nečistot a aby i přiložené obaly a visačky byly kompletní.

Poškozené zboží výměnou nepřijímáme a pokud není v reklamaci, výměnu neumožníme.

Výměnu můžete uplatnit do 14 dní od zakoupení včetně a v této lhůtě musí být odeslané k nám.

Pokud tak nebudete moci lhůtě vyhovět, prosím zavolejte nám či napište, písemně dohodneme posunutí termímu.

Zboží ale nesmí nést známky používání. Lze je tedy pouze vyzkoušet a pokud nesedí či nevyhovuje, ihned je odložit..

Pro vracení zboží můžete použít Reklamačního asistenta Zásilkovny viz výše, je to pro Vás ZDARMA.

 

Při výměně nevyhovujícího zboží musíme nejprve obdržet nevyhovující položky a následně odesíláme nové. 


GRATIS DOPRAVA ZÁSILKOVNOU :

Objednávky s cenou nad  2500 kč (ceny zbožÍ) mají poštovné GRATIS! (pozor: PLATÍ PRO ZÁSILKY DO 5kg).

 

GRATIS DOPRAVA OSTATNÍ DOPRAVCI( Pošta, Geiss, PPL):

   

1/Pokud u nás nakoupíte za více než 4000 kč  a provedete platbu převodem, pošleme Vám zboží zdarma(bez dalších poplatků).

Zásilky v režimu DOPRAVA GRATIS posíláme jako cenné psaní,cenný balíkem,balík Do ruky či balík Na poštu. Rozhoduje rychlost dorušení a váha balíku. (malý balíček jde jako dopis s doručením následující den po podání).

3/Pro uznání nároku Doprava gratis se počítá pouze jeden balík.

Je-li nutné zboží poslat ve více balících(množství, rozměr), druhý a další balík jsou účtovány sníženou sazbou poštovného na 100 Kč . 

OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ - DOG SHOP DOGMANS

Své zboží si můžete vyzkoušet a zakoupit také příme v našem kamenném obchodě v Liberci na adrese: Dogmans, Ruprechticka 55(areál TATRA), 46001, naproti firmy Osapo.

Parkování u chodníku nebo ve dvoře.

Dobu pro návštěvu s Vám rádi dohodneme, běžně je

 

otevírací doba:

po:   10-18,00

út-čt: 9-17,00

pá:    ZAVŘENO